Hulleman Administraties & Advies is in maart 2006 van gestart, met als vast contactpersoon Jacco Hulleman.
Wij vinden persoonlijk contact met de klant zeer belangrijk. ,,Via een gesprek kom je veelal zaken tegen die van belang kunnen zijn. Met name op fiscaal terrein kan een gesprek het nodige opleveren. Als je met een klant een onderhoud hebt, kun je ook zien wat er thuis of zakelijk speelt waarvan ze zelf geen weet hebben en waar je ze in kunt begeleiden.”
Wij hebben dan ook regelmatig contact met de klant minstens elk kwartaal worden de cijfers doorgenomen zodat ze aan het einde van het jaar niet voor verrassingen komen te staan.
,,Zelf weten wij na een half jaar al hoe het jaar zal gaan verlopen, in overleg met de klant besluiten we dan hoe we verder gaan. Tegen het einde van het jaar verwerk ik hun administratie nog een keer om te bekijken of het interessant is om bijvoorbeeld te investeren of andere maatregelen te nemen om fiscaal zo goed mogelijk uit te komen. Dan kun je denken aan investeringsaftrek en eventuele komende kosten naar voren te schuiven.” |